Medlemsskab pr. halvår:

Tilmeld dig her

Bemærk! For at kunne modtage undervisning eller benytte rideklubbens faciliteter, SKAL eleven/rytteren være medlem og betale medlemskontingent til Nibe Rideklub. Det kræver ligeledes medlemsskab at starte stævner for NIR.

Opstaldning priser pr. måned.

Har du spørgsmål til opstaldning kan du kontakte Helle Adamsen på tlf.: 2372 1631

Klik her for at bestille boks

Træpiller, spåner, hø og meget mere kan du købe i vores shop, klik her  (kun for medlemmer)

Undervisning (pr. måned):

Hestepasser

Facilitetskort

Ryttere, der ønsker at benytte klubbens faciliteter uden opstaldning skal være medlem og betale facilitetskort (ridebanekort/halkort). Dette betales forud i form af enten én-dags, måneds- eller 1/2 årskort.

Bemærk at ovenstående priser er pr. hest/pony.

Rykkerprocedurer

Alle priser opkræves forud. Er beløbet ikke betalt til tiden pålægges rykkergebyr på kr. 100,-

Manglende betaling kan medføre, at eleven ikke kan deltage i undervisningen.

Efter 14 dage kan klubben opsige staldaftalen med øjeblikkelig virkning. Der gøres opmærksom på, at klubben, iflg. gældende lov, kan tage pant i hest/pony såfremt betaling ikke sker.

Klubbens gældende priser fastsættes af bestyrelsen med 1 måneds varsel til den første i måneden.

Opsigelsesregler

Opsigelse kan ske til den første med 1 måneds varsel af begge parter. Altså løbende måned + 30 dage. Tyveri accepteres ikke og resulterer i øjeblikkelig bortvisning – tilladelse til videoovervågning foreligger.