HVAD TILBYDER VI

Egen Hest

Elev Heste se dem her

Elevundervisning

Vores hold består af max 5 ryttere ad gangen og en undervisningsgang er en klokketime. Mødetid til undervisningstime aftales med underviser.

Vi tilbyder en times ugentlig rideundervisning. Du kan deltage på dine egen pony eller hest, eller ride på en af vore dejlige elevheste.

Undervisningen tager udgangspunkt i den enkelte rytter og du behøver ingen tidligere heste - eller rideerfaring for at deltage.

Vores undervisere skal nok hjælpe dig med at finde den hest der passer bedst til dig.

Undervisningen er primært dressurundervisning, men der afprøves også spring, ponygames, teori og skovtursridning.

Undervisning i samarbejde med forskellige undervisere udefra,  tilbydes også til vores private opstaldere og andre interesserede, både spring og dressur.

Bemærk at det er obligatorisk at børn under 12 skal bære hjelm i stalden og samt have en voksen med på sidelinjen.

Nibe Rideklub følger Nibe Skoles feriekalender .

Undervisning på flg. dage:

Mandage fra kl. 17 til 20

Tirsdage fra kl. 17 til 20

Onsdage fra kl. 17 til 19

(tiderne kan dog variere afhængigt af antal tilmeldinger)

Elevheste

Vi passer godt på vores dejlige elevheste. De går elevundervisning 2 timer, 3 dage om ugen. De har en ugentlig fridag og ferie i hele juli måned.  Vores elevheste kommer på fold hver dag, og om sommeren, så snart vejret tillader det, kommer de på døgnfold og hygger sig med lidt græs.

Det praktiske

Tidspunkt for undervisning aftales med Tanja Bruhn Bakkegaard, sms på 24646130 eller via Facebook – søg medlemskab af gruppen: “Nibe Rideklub - Elevskolen”. Her aftales og lægges tiderne op. Det kan efter behov nogle gange blive nødvendigt at ændre sammensætningen af vores elevhold, men dette meldes ud og koordineres bedst muligt med alle ryttere.. Der undervises ikke i skolernes ferier.

Du kan se mere om undervisningstider og priser under tilmleding - du skal dog aftale med Tanja før du tilmelder dig, da det er vigtigt du tilmeldes det rigtige hold inden du starter.